Saturday 2 August 2014

INI KISAH KAMI


Assalamualaikum and holla readers! Aku kini sedang menaip keyboard lappy aku sambil mata terkelip-kelip mencuri pandang kat tv.. Oissh citer Anacondas..Bukan cencalang taw aku nak tengok citer genre sebegitu..Almaklum aku tak minat sangat movie bagai ni..Sebab aku cepat boring statik kat satu tempat. Haa, sebelum aku mula citer macam-macam,meh aku nak kongsi ngan korang tentang penghuni dan tuan punya blog INI KISAH KAMI ni.. Kami ni dari 5 orang yang berlainan rupa, latar belakang, pe'el, dan juga ceritera cinta..Aceceh,correction *cerita cinta terhadapNYA.. Siapa 5 orang tu? Mesti mak jemah yang tengah skodeng kita orang tu nak taw kan..So ni lah kami 5 orang iron ladies yang sedang belajar erti perjuangan, ketenangan, kemenangan dan kebahagiaan dunnya wal akhirah. "Dari kiri cepat jalan" sila rujuk head banner atas yang waktu korang buka blog kami tadi korang nampak. Kita orang ialah


·         Zue The Cashewnut
·         Mary in Wonderland
·         Miss Independent (Aku lettuw)
·         Iko the Kiki Lala
·         Chaddy the Chad Browniee





Bukan nak kata apalah tapi sebenarnya tercetusnya idea nak buat blog ni datang sejak kami kat MRSM Pontian dulu * Oh sekarang dah jadi MRSM Tun Dr Ismail ^^ Sory sory. Makne kata dalam 5 tahun lepas la..Weyh 5 tahun tu tak ke lama..Ahah, akhirnya tahun ni 2014 ni juga tahun keramat yang kami decide nak conteng-conteng kat blog sendiri! And u know what, kitaorang ni publish post entry semua ni jauh-jauh taw..ikut mood memasing la..sape ada free time nak menconteng tu nanti boleylah huppdattte entry..Haa cenggitu..One of the motifff ialah nak dekatkan kami yang dah bersepah-sepah di pelusuk dunia, at the same time nak taw juga latest news kengkawan juga perkongsian memasing..Atleast kita nak lah post yang kita share tu ada manfaatnya pada uoolls..Iolls pun da kenalkan para karyawan blog Ini Kisah Kami, so whatelse?!Ya Ya Ya, sebarang komen atau perkongsian dari kalian amatlah kami hargai dan didahului dengan ocapan terima kasih. JZKK~





Salam XOXO
Miss Independent

No comments:

Post a Comment